Cariere

Poziție disponibilă: Asistent manager

Cerințe:

  • Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
  • Experienta de minim 1 an pe un post similar;
  • Cunostinte corespondenta de afaceri;
  • Cunostinte excelente de limba engleza;
  • Foarte bune cunoștințe în utilizarea pachetului  Microsoft Office;
  • Capacitatea de a învăţa şi utiliza programele informatice specifice companiei;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
  • Capacitate de a respecta termene limită;
  • Responsabilitate, ordine, atenție către detalii, corectitudine și seriozitate;

Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat:

  • Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
  • Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
  • Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
  • Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și     arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
  • Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail;
  • Actualizarea bazei de date documente;
  • Rezervări hotel parteneri externi, etc.;
  • Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor
  • Planificarea agendei de lucru a managerului;
  • Asistarea managerului in activitatea sa zilnica;
  • Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
  • Organizarea deplasarilor;

 

Anunţul este valabil pentru Municipiul Timișoara.